Alle woningstichting en corporaties van Nederland

Zo Wonen Sittard

Bezoekadres
Luxemburgstraat 30 Sittard

Correspondentieadres
Postbus 13 6130 AA Sittard

Telefoon: (046) 420 96 001 https://www.zowonen.com [email protected]

zo wonen sittard

Zo Wonen Sittard

Zo Wonen is een woningcorporatie die woningen, parkeerplaatsen en garages te huur aanbiedt in de gemeente Sittard. Ook biedt Zo Wonen woningen te koop aan die ze niet meer verhuren. Voor een nieuwe woning bent u hier dus aan het juiste adres. Daarnaast hebben ze ook woningen voor mensen met fysieke beperkingen. Zo Wonen zet zich in de hele regio in voor betaalbare woningen.

ZOwonen is een Nederlandse non-profit organisatie die ernaar streeft om gemeenschappen te bouwen waar mensen samen kunnen wonen, werken en spelen in een omgeving van geluk. ZOwonen streeft dit doel na door te voorzien in adequate huisvesting met kwaliteitsdiensten voor haar bewoners, zodat ze gelukkig kunnen zijn, zowel thuis als in de buurt. Daarnaast zetten we ons actief in voor de samenleving, samen met andere maatschappelijke organisaties die onze doelstellingen delen, zoals het verbeteren van toekomstperspectief, zelfredzaamheid en participatie, wat onmisbare kwaliteiten zijn voor een succesvolle samenleving.

De nieuwe richting van het bedrijf ZOwonen is een zorgvuldig uitgezette koers, een identiteit die door alle belanghebbenden en collega’s is bepaald. We zullen trouw blijven aan deze koers en tegelijkertijd flexibel zijn om onze bestemming te bereiken!

ZOwonen, een maatschappelijk ondernemer

ZOwonen treedt op als maatschappelijk ondernemer in dialoog met de belanghebbenden om duidelijk te maken wat er van hen verwacht wordt. ZOwonen legt verantwoording af over haar prestaties en al haar handelen, wat de zichtbaarheid bij zowel bewoners als externe partijen vergroot. De komende jaren zullen zich richten op het ontwikkelen van samenwerking tussen ZOwonen en groepen belanghebbenden zoals huurdersverenigingen, gemeenten, provincies, zorgaanbieders, welzijnsinstellingen, waardoor deze samenwerking laagdrempelig wordt; verbindend handen stevig over elkaars schouders geschud terwijl men elkaar in de ogen kijkt; zichtbaar niet alleen voorover leunend naar, maar omarmend naar alle facetten van de samenleving kijkend op het maaiveld waar de noden het meest kritisch zijn.

Het is tijd om een nieuwe plek te vinden voor u en uw gezin. Zoek in het aanbod van sociale huurwoningen, reageer snel want ZO Wonen werkt op basis van “Eerste Reageerder”! Als u de eerste persoon bent die reageert op een van deze woningen voordat iemand anders zijn interesse kenbaar heeft gemaakt via een reactie, dan zal het de uwe zijn (onder bepaalde voorwaarden). Inschrijftijd is niet va belang. Indien u met spoed een woning nodig heeft, meld u dan aan voor urgentie. Zowel voor medische urgentie als sociale urgentie.

Reageren op woningen

U kunt reageren op een woning bij “Thuis” in Limburg. Voor sociale huurwoningen tot € 678,66 huur gelden overheidsregels: passende toewijzing Woningcorporaties moeten deze goedkopere, sociale woningen verhuren aan mensen met de laagste inkomens en ook alle andere regels blijven voor dit type woning gelden.

Via Thuisinlimburg.nl kunt u alles vinden. Woningen met tuin, zonder tuin, een eigen zonder, een appartement of een speciale woning voor ouderen met een digitale woning toegang en een speciaal sleutelkluisje. Ook wanneer u bijvoorbeeld een woning bij noodgevallen zoekt, kan ZO Wonen u helpen.

Inschrijven bij Thuis kan via https://www.thuisinlimburg.nl/inschrijven/inschrijfformulier/. Hier kunt u ook het aanbod van woningen bekijken.

Niet tevreden over Zo Wonen Sittard?

ZOwonen heeft een klantenservice afdeling waar je je nooit zorgen over hoeft te maken. Ze streven altijd naar 100% tevredenheid bij zowel hun klanten als hun medewerkers. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan dan zijn ze er om te helpen door te vragen of alles naar wens was om vervolgens een oplossing te vinden die speciaal voor je op maat gemaakt is. Maar dat is nog niet alles! ZOwonen biedt ook een online formulier aan, zodat eventuele problemen snel kunnen worden aangepakt voordat ze te groot of te ingewikkeld worden dan wat één medewerker alleen zou kunnen afhandelen. U krijgt ook een bevestiging van uw melding wanneer u dit formulier indient, wat helpt om de transparantie van begin tot eind te garanderen. Het formulier is hier te vinden: https://www.zowonen.com/zo-woon-ik/wonen-bij-zowonen/klachten

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer