Wooninc Eindhoven

Telefoon: (040) 265 44 00 https://www.wooninc.nl [email protected]

wooninc eindhoven

Wooninc Eindhoven

Stichting Wooninc heeft 12.000 woningen in de Metropoolregio Eindhoven om te verhuren en biedt ook woonwagenstandplaatsen, bedrijfsruimten, parkeerplaatsen aan voor mensen die in hun omgeving willen gaan wonen. Ze zijn gevestigd in 11 verschillende gemeenten: Eindhoven, Geldrop-Mierlo Oirschot; Bergeijk Best Bladel Heeze-Leende Nuenen Reusel De Mierden Veldhoven Waalre Wonen als senior is onze specialiteit, maar ook voor andere doelgroepen bieden we woonmogelijkheden met 100 medewerkers die elke dag hard werken!

Een van de kerntaken van Wooninc is het aanbieden van betaalbare woningen voor iedereen die daar behoefte aan heeft.

We willen zoveel mogelijk mensen helpen met huisvesting die past bij hun levensfase en inkomen. We richten ons vooral op senioren, waar onze specialiteit ligt omdat we voor hen de belangrijkste aanbieder in deze regio zijn. Met een divers woningaanbod beweegt Wooninc zo goed mogelijk met haar klanten mee in elke levensfase – van pensioen wonen tot aan de dood zelf! Bij Wooninc vindt u geen standaardoplossingen, maar werken we elke dag samen aan passende concepten voor uw individuele woonwensen.

Iedereen verdiend kwaliteit van wonen

De kwaliteit van het leven begint met de kwaliteit van het bestaan. En hoe dat er precies uitziet, is voor iedereen verschillend. Wij vinden dat iedereen comfortabel moet kunnen wonen, ongeacht zijn of haar woonsituatie, maar het zijn ook de buurt en de voorzieningen die in de buurt zijn en de banden die ze hebben met anderen om hen heen die in belangrijke mate bijdragen aan dit idee van comfort of “wonen” Dat vraagt om een actieve rol van een woningcorporatie, want we zien het als onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Nieuwe manieren blijven ontwikkelen, vaker durven en nog verder initiëren dan voorheen.

Het personeel van de Wooninc Eindhoven streeft naar een uitstekende dienstverlening. We werken met mensen en voor mensen, wat betekent dat we goed luisteren en hun behoeften begrijpen voordat we reageren op verzoeken of informatie die zij ons geven.

We raken niet alleen opgewonden over de toekomst van huisvesting, we creëren die actief. We beginnen met een visie en ondernemen dan actie om ons beleid relevant te maken voor de behoeften van vandaag, terwijl we vooruitkijken naar morgen. En dat betekent niet alleen zelf beslissingen nemen, maar ook moedig genoeg zijn om soms voorop te lopen door nieuwe uitdagingen aan te gaan en waar nodig samen te werken om u beter van dienst te zijn.

Wij zijn een vooruitstrevende woningcorporatie die in elke situatie naar passende antwoorden zoekt. Ons doel is om oplossingen en concepten te bieden die mensen vooruit helpen, dus we gaan altijd een stap verder als het gaat om creativiteit – we durven buiten de gebaande paden te denken.

Bekijk het aanbod van sociale huurwoningen!

Bekijk de beschikbare woningen op Wooniezie. U vindt hier een groot aanbod van woningen en parkeerplaatsen die zich bevinden in de gemeenten Eindhoven, Geldrop-Mierlo, Reusel-De Mierden, Best Bergeijk. Ook bieden we hoogwaardige kantoorruimte te huur aan in de buurt van deze gemeenten!

Wilt u meer informatie over Wooninc Eindhoven? Bijvoorbeeld specifieke project informatie, gebruik dan het contactformulier voor vragen op Wooninc.nl.