Alle woningstichting en corporaties van Nederland

Woningstichting Tubbergen

Bezoekadres
Waldeckstraat 1 Tubbergen

Correspondentieadres
Postbus 12 7650 AA Tubbergen

Telefoon: (0546) 622 312 https://www.wstubbergen.nl [email protected]

woningstichting tubbergen

Woningstichting Tubbergen

Woningstichting Tubbergen is een lokaal verankerd, maatschappelijk verantwoord en klantgericht bedrijf in Gemeente Tubbergen dat op professionele wijze woningen verhuurt om de kwetsbaren in de samenleving op te vangen. Zij doen dit door zich te richten op het vervullen van alle behoeften van iedereen die door hun deur loopt, met een open geest en de bereidheid om hen te helpen groeien tot betere dienstverleners.

Woningstichting Tubbergen creëert betaalbare en kwalitatief goede woningen voor gezinnen met een laag inkomen. Woningstichting Tubbergen is de enige sociale verhuurder in de regio, met meer dan 1000 woningen beschikbaar voor verhuur. Wanneer u opzoek bent naar een sociale huurwoning in gemeente Tubbergen bent u bij hen aan het juiste adres. Meld je aan en vindt via de Woningstichting een geschikte woning.

Aanbod sociale huurwoningen

U komt in aanmerking voor een woning van Woningstichting Tubbergen als u zich inschrijft op mijnwstubbergen.nl. Inschrijven is gratis en duurt slechts enkele minuten! U kunt ook een afspraak maken om persoonlijk bij op kantoor langs te komen, maar dat kost € 15,00 – goed besteed geld als het gaat om het veiligstellen van uw eigen woning! Zodra ze je inschrijving activeren, ontvang je een bevestigingsmail, dus houd je inbox tot die tijd in de gaten en reageer zo snel mogelijk zodra ze woningaanbiedingen versturen, met goedkope huurwoningen kan het erg snel gaan. Snel reageren dus en vindt zo jouw sociale woning!

Een nieuw thuis

Als u op zoek bent naar een nieuwe plek om thuis te zijn, dan is er geen betere tijd dan NU! De Woningstichting Tubbergen biedt uitstekende woningen in de regio Tubbergen. U kunt van deze geweldige kans gebruik maken door u in te schrijven bij de woningstichting en de maandelijkse nieuwsbrief te ontvangen. Als dat nog niet genoeg informatie voor u is, bezoek ze dan gewoon online of neem contact met ze op via telefoon of e-mail – zorg er wel voor dat u zich eerst inschrijft!

Een beschikbare woning wordt zo snel mogelijk op onze website gepubliceerd. Met een inschrijving bij Woningstichting Tubbergen kan u direct reageren op het woningaanbod. Wanneer u niet in staat bent om online te reageren, kan u ook bellen, e-mailen of op kantoor langskomen. 1 week na publicatie wordt een woning toegewezen aan een woningzoekende.

Informatie over Tubbergen

Tubbergen, in het noorden van Twente, is een gemeente met lage percentages immigranten van buiten Europa. De gemeente telt 21.311 inwoners en heeft een oppervlakte van 147 vierkante kilometer. De belangrijkste nederzetting is het dorp Tubbergen. Deze gemeente werkt samen met Dinkelland om gezamenlijke afspraken te maken over gemeenschapszaken zoals afvalbeheer of sportactiviteiten onder andere.De vraag naar betaalbare woningen

De huizenprijzen in de regio Tubbergen zijn relatief hoog door het beperkte aanbod van betaalbare woningen. Dit is geen specifiek probleem voor Tubbergen, het speelt in veel andere regio’s! De vraag naar sociale huurwoningen van Woningstichting Tubbergen neemt sinds 2012 elk jaar toe. En hoewel ze al 864 nieuwe sociale woningen hebben toegevoegd, zullen er in de toekomst nog meer gebouwd worden om hun aanbod te versterken en nog meer mensen een plek te geven waar ze zich thuis voelen.

Particuliere huursector

De particuliere huurmarkt is de afgelopen jaren zeer belangrijk geworden vanwege het toenemende belang ervan als alternatieve inkomstenbron voor huishoudens met een laag inkomen. In een gemeente met 21.311 inwoners als Tubbergen is dit al een enorme markt. Zie de staafdiagrammen hieronder om hier meer over te weten te komen!

Informatie over Woningstichting Tubbergen

Woningstichting Tubbergen is een lokaal gevestigd, maatschappelijk verantwoord en klantgericht bedrijf dat op professionele wijze woningen verhuurt om de kwetsbaren in de samenleving op te vangen. Dit doen zij door zich te richten op het vervullen van de behoeften van iedereen die door hun deur loopt, met een open mind en de bereidheid om hen te helpen groeien naar betere dienstverleners.

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er