Alle woningstichting en corporaties van Nederland

Woningstichting Leusden

Bezoekadres

Correspondentieadres

Telefoon: (033) 494 42 62 https://www.wsleusden.nl

woningstichting leusden

Woningstichting Leusden

Woningstichting Leusden (WSL) is een betrokken sociale verhuurder in de gemeente Leusden, Nederland. Als een van haar vele belangrijke bijdragen aan de samenleving biedt WSL betaalbare huisvesting voor alle inwoners en woningzoekenden die in deze plaats hun leven willen opbouwen. Het merendeel van deze bewoners en woningzoekenden zijn gezinnen met kinderen.

WSL is betrokken bij haar huurders en wil dat zij zich thuis voelen. Zij neemt deze betrokkenheid ook serieus door continuïteit te bieden, diensten op maat te maken en medewerkers aan te nemen die zich inzetten voor de bloei van de gemeenschap.

WSL is al jaren een vaste waarde in Leusden omdat zij het beste voor iedereen voorop stelt: voor haar klanten/huurders, voor de maatschappelijke partners met wie zij dag in dag uit onvermoeibaar samenwerkt en voor de mensen van WSL, ook wel medewerkers genoemd.

WSL, of Woningstichting Leusden is er voor mensen met een krappe beurs en mensen die extra zorg nodig hebben. Hun woonservice is er voor iedereen die in Leusden woont, maar ze werken vooral aan het verbeteren van betaalbare woonomstandigheden door informatie te verstrekken over overheidsprogramma’s die huurders kunnen helpen; mensen met financiële problemen in staat te stellen hun huurwoning te betalen; het organiseren van inruilacties waarbij mensen goederen van goede kwaliteit voor een lage prijs van anderen krijgen en zich ontdoen van ongewenste spullen zoals kleding, meubels enzovoort; het elke 3 jaar uitvoeren van inspecties waarbij elektrische installaties worden gecontroleerd samen met andere veiligheidsmaatregelen zoals de aanwezigheid van brandblussers.

De stichting is van mening dat deze acties het leven beter maken omdat het meer stabiliteit creëert – zowel mentaal als economisch. Goedkope huurwoningen voor de doelgroep die daar het meest behoefte aan heeft. En dat betekent dat gezinnen hun kinderen de beste start in het leven kunnen geven.

Duurzaamheid

Woningstichting Leusden (WSL) werkt tot 2022 aan het project Duurzaamheid, waarbij 700 woningen ingrijpend worden getransformeerd tot zeer energiezuinige woningen. Dit project moet duurzaam wonen bevorderen door het elektriciteitsverbruik van bewoners drastisch te verminderen en hen een betere kwaliteit van leven te bieden. WSL verwacht dit te bereiken door de implementatie van verbeterde luchtdichtheid, isolatie en energie-efficiënte technische installaties. Het project wordt momenteel in fasen uitgevoerd, waarbij oudere woningen worden uitgerust met hoogwaardige systemen die de koolstofvoetafdruk van de woning aanzienlijk kunnen verminderen.

Woningstichting Leusden aanbod

Bent u op zoek naar een sociale huurwoning? Met een Inschrijving bij Woningnet is dé manier om uw droomhuis te vinden. Niet alleen gaat het inschrijven op deze site makkelijker en sneller, maar er zijn nog veel meer voordelen die het lidmaatschap met zich meebrengt! Stelt u zich eens voor hoeveel tijd er bespaard kan worden door niet meerdere databases of websites te hoeven doorzoeken om iets simpels als een e-mailadres op te sporen.

Woningzoekenden in Amersfoort, Bunschoten, Eemnes, Leusden en Nijkerk kunnen vanaf nu gemakkelijk hun perfecte woning vinden dankzij de nieuwe website https://www.woningneteemvallei.nl, je hebt een account bij woningnet nodig om te reageren op huurwoningen!

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er