WoCom Someren

Telefoon: (0493) 49 76 66 https://www.wocom.nl [email protected]

wocom someren

WoCom Someren

WoCom is een woningcorporatie met meer dan 8.500 tevreden klanten. We zijn actief in 6 gemeenten en bieden diensten aan die hen helpen om vandaag of morgen hun perfecte woning te vinden!

Bij woCom vindt u sociale huurwoningen in  Asten, Cranendonck, Heeze-Leende, Helmond, Laarbeek en Someren. Kerntaak is om iedereen is deze gemeenten te voorzien van betaalbare woningen. Bent u op zoek naar een nieuwe woning in een van deze gemeenten? Dan bent u bij woCom aan het juiste adres.

Het kantoor van woCom bevindt zich im gemeente Someren, aan de Witvrouwenbergweg 2 .

De kerntaak van woningcorporaties

Woningcorporaties voeren al meer dan 150 jaar hun kerntaak uit: zorgen voor goede huisvesting met als doel het verheffen van mensen die ondersteuning nodig hebben. Dit gaat verder dan individuele belangen en raakt buurten en de samenleving als geheel. WoCom zet deze traditie voort, met een balans tussen individualiteit en gemeenschapszin, om zo te blijven streven naar een ideale plek waar mensen zich niet alleen sociaal, maar ook financieel kunnen ontwikkelen!

Ongeveer 160 jaar geleden begonnen woningcorporaties voor het eerst individuen te helpen door de omstandigheden te verbeteren via betere woonruimtes tegen lagere kosten dan anderen zich zelf konden veroorloven of zelf konden beheren, en zo gemeenschappen in het hele land te beïnvloeden (woningcorporaties). Met elk huis dat ze in die tijd creëerden was er een duidelijke missie- het leveren van geweldige huizen zonder oordeel die in kleinere budgetten pasten zodat meer bewoners in staat zouden zijn op het gebied waarin ze woonden, met als einddoel het creëren van een betere gemeenschap.

Vandaag de dag ziet woCom het als haar missie om betaalbare huisvesting te bieden aan mensen die hun thuis willen maken in een reeds hechte gemeenschap.

Wij bieden u graag een thuis

Wij zijn er trots op dat wij een thuis kunnen bieden aan mensen in nood. Ons doel is om dit te doen en tegelijkertijd kwaliteit van leven te bieden en kansen voor de toekomst door verschillende diensten die we kunnen bieden, zoals gezondheidszorg of beroepsopleidingen die de gaten in hun leven in één keer opvullen. We gaan verder dan alleen het voorzien in de basisbehoeften door ervoor te zorgen dat onze bewoners zich gewaardeerd voelen met persoonlijke toewijding van ons elke dag en voortdurende ondersteuning in de wetenschap dat ze ertoe doen. Niemand verdient beter dan wat we hen hier kunnen geven!

Bekijk onze beschikbare woningen via Wooniezie

Onze beschikbare woningen staan op wooniezie.nl

Wij adverteren onze beschikbare woningen niet op onze eigen website, maar u kunt ze vinden op www.wooniezie.nl dat is een site die wij delen met woningcorporaties in de regio Eindhoven-Helmond voor uw gemak en om het gemakkelijker te maken om alle verschillende opties te bekijken voor wat voor soort woning u zou kunnen interesseren of het nu huurwoningen, commerciële ruimten, een garage of iets anders gaat.

Ga voor een nieuwe inschrijving naar https://www.wooniezie.nl

Heeft u dringend woonruimte nodig? Heeft u alles geprobeerd, maar kunt u geen oplossing vinden voor uw huidige huisvestingsprobleem? Heeft u een noodgeval waardoor u niet langer in uw huis kunt wonen en is er geen andere optie beschikbaar in de nabije toekomst – dan kunnen wij u misschien helpen! Informeer naar de mogelijkheden voor het krijgen van urgentie.