Rijswijk Wonen

Telefoon: (070) 336 42 00 https://www.rijswijkwonen.nl [email protected]

rijswijk wonen

Rijswijk Wonen

Meer dan een eeuw geleden hebben de mensen in Rijswijk zich ingezet voor betere leefomstandigheden. Het gaat niet alleen om het huis waarin je woont of het appartement dat je thuis is; het is de plek waar we ons in vrede voelen en kunnen ontspannen na lange dagen van hard werken. Goede huisvesting betekent voor ons iets dat het waard is om elke dag met positiviteit voor te vechten. Die ambitie is alleen maar sterker geworden nu 2021-2025 aan onze horizon opdoemt!

Wat doen wij om wonen beter te maken?

In lijn met de waarden van ons bedrijf richten we ons op wat huurders nodig hebben om zich thuis te voelen en hoe kan het team daaraan bijdragen. We zijn voortdurend in gesprek over de behoeften van huurders; maar er is altijd meer dat beter kan!

Door gewoon echt aandacht te hebben voor wat er leeft onder de bewoners, wordt het ongelooflijk duidelijk waarom ze allemaal hun eigen unieke verhaal hebben. Dit heeft ons als organisatie enorm geholpen, aangezien elke bewoner andere behoeften heeft bij het overwegen van huisvestingsmogelijkheden. Dit betekent dat het hele personeel een rol speelt in dit proces. Van het organiseren van rondleidingen door huizen of appartementen, zodat potentiële huurders een idee krijgen van de ruimte voordat ze een beslissing nemen over een huurcontract. Maar ook tot het beantwoorden van vragen als “hoe gaat dit in zijn werk?” Dit helpt hen bij het wennen aan hun nieuwe woonsituatie.

Hier staat Rijswijk wonen voor

Wij bieden huisvesting aan mensen die geen goede, betaalbare woning kunnen vinden via de open markt van huurwoningen of huiseigenaren. Dit gaat verder dan alleen het geven van een huis; we bouwen ook aan contacten en zijn betrokken bij onze gemeenschap.

Ons doel

Voor ons staan de persoon en zijn situatie centraal. Wij stemmen onze producten en diensten hier zo goed mogelijk op af omdat wij willen dat elke cliënt het gevoel heeft gehoord te zijn door een weldenkend persoon die hem begrijpt. De variëteit van het aanbod komt voort uit het naar buiten gericht zijn, waardoor verschillende perspectieven mogelijk zijn om elke zaak met begrip te benaderen. Deze aandacht helpt ook om “gewoon” in contact te blijven met huurders zodat oplossingen samen kunnen worden gevonden door aandachtig te luisteren waarbij aan alle behoeften kan worden voldaan onder comfort of gewoon bereikbaarheid op elk moment indien nodig.

Doelgroep en werkgebied

Wij verhuren niet alleen woningen, wij verhuren ook aan mensen die in de gemeente Rijswijk willen wonen en een inkomen hebben dat binnen onze grenzen ligt. Wij bieden urgente woonruimte voor mensen die dat nodig hebben. Voor mensen met een middeninkomen die op zoek zijn naar een geschikte woning, en voor iedereen die het moeilijk heeft op de markt. Wij geven ze allemaal de kans die ze verdienen als het tijd is om een nieuwe woning te vinden!

Hier werken we aan

Wij werken op de regionale woningmarkt Haaglanden, waarbij we ons primair richten op Rijswijk. Als er behoefte is, dragen we ook bij aan de vraag naar woningen buiten de gemeentegrenzen en zorgen we ervoor dat deze gebieden voor onze werknemers goed bereikbaar en beheersbaar zijn.

De organisatie

Meer dan 6.000 sociale woningen beheren is veel werk. Wij hebben een georganiseerd systeem om ervoor te zorgen dat alles soepel en efficiënt verloopt voor onze huurders.

heeft u nog vragen? Neem gerust contact op met Rijswijk Wonen of kijk op de website!