Alle woningstichting en corporaties van Nederland

Maasdelta Groep

Bezoekadres

Correspondentieadres
Thorbeckelaan 80 3201 WK Spijkenisse

Telefoon: (0181) 60 37 03 https://www.maasdelta.nl

maasdelta

Maasdelta Groep

Maasdelta Groep is een middelgrote woningbouwvereniging met woningen in Maassluis, Hellevoetsluis en Spijkenisse. Ons kantoor is gevestigd in het Spijkenisse waar we hoogwaardige diensten verlenen aan onze klanten die ongeveer 16.500 woningen van ons huren. Als organisatie die zich houdt aan sociale normen en waarden, zijn we ook verantwoordelijk voor alle acties die worden ondernomen voor onze klanten wanneer ze dit het meest nodig hebben; of het nu gaat om financiële hulp of een leningadvies.

Zoals men kan zien door te kijken naar de online reviews van dit bedrijf, evenals hun eigen website https://www.maasdelta.nl, deze professionals zijn trots op wat ze doen!

We zullen er hard aan werken om ervoor te zorgen dat er niet alleen voldoende, maar ook duurzame en betaalbare woningen zijn voor iedereen. Wij willen dat mensen van alle inkomensniveaus in onze gemeenschap toegang hebben tot de huizen die zij nodig hebben, zonder dat dit ten koste gaat van hun budget of een negatieve invloed heeft op de samenleving als geheel. Dit betekent dat we ernaar streven om meer dan slechts één type woning aan te bieden – we zullen ruimtes aanbieden waar individuen kunnen genieten van privacy, maar ook van groepswonen met andere gelijkgestemde mensen die dezelfde interesses en waarden delen!

Maasdelta wil dat haar huurders uiterlijk in 2050 volledig CO2-neutraal wonen. Dit alles binnen een milieubewuste wijk die net zo leefbaar is voor anderen als voor u, samen met onze ketenpartners die deze idealen en waarden van duurzaamheid delen.

De missie van Maasdelta

Maasdelta is een coöperatieve woningcorporatie waarbij de behoefte van de klant centraal staat. Wij staan voor toegankelijk, passend en toekomstbestendig wonen in een leefbare omgeving voor mensen die anders geen passende woonplek kunnen vinden.

Maasdelta huurwoningen

Als u op zoek bent naar een woning, dan heeft Maasdelta alles van studio-appartementen en eengezinswoningen tot herenhuizen. Via de website van Woonnet Rijnmond kunt u de woningvoorraad bekijken, die zich uitstrekt over de hele regio: Hellevoetsluis, Spijkenisse en Maassluis zijn slechts enkele voorbeelden. Schrijf u in bij Woonnet Rijdmond om te reageren op sociale huurwoningen van Maasdelta.

Woonnet Rijnmond verwerkt altijd alle binnenkomende reacties op woningadvertenties. Woningzoekende die in het bezit zijn van een urgentieverklaring krijgen voorrang binnen de selectie. Indien u wordt uitgenodigd voor een bezichtiging ontvangt u een email, brief of telefoontje. Of u wordt uitgenodigd hangt af van de beschikbaarheid van woningen en de reacties die zijn binnengekomen.

Meer informatie over stichting Maasdelta Groep, vindt u op hun website.

0 0 stemmen
Artikelbeoordeling
Abonneer
Laat het weten als er