het Grootslag

Telefoon: (0228) 587 587 https://www.wst-hetgrootslag.nl [email protected]

woningstichting het grootslag

Woningstichting het Grootslag

Huisvesting is zo’n belangrijk aspect van het leven. Het is de plaats waar we het grootste deel van onze tijd doorbrengen en de plek waar we veel comfort, veiligheid en stabiliteit kunnen vinden. Om dit te kunnen bieden aan mensen in nood – van gezinnen die samen beginnen tot oudere echtparen die op zoek zijn naar een bejaardentehuis – is meer nodig dan alleen een goede woning; je moet ook aandacht besteden aan wat ze echt willen of nodig hebben binnen die ruimte en hoe hun leefomgeving nog verder verbeterd kan worden door niet alleen voor zichzelf te zorgen, maar ook voor de mensen om hen heen: buren en gemeenschappen maken allemaal deel uit van het laten werken van geweldige plaatsen!

Woningstichting het Grootslag is gevestigd in de plaats Wervershoof, gelegen in de gemeente Medemblik. Gemeente Medemblik is gelegen in West-Friesland.

Voor wie is Het Grootslag bedoeld

In een regio waar betaalbare huisvesting schaars is, zorgt woningstichting het Grootslag ervoor dat mensen met een handicap en huishoudens met een laag inkomen toegang hebben tot hun eigen huis. Van het verstrekken van toegankelijkheidsvoorzieningen aan mensen, zoals rolstoelhellingen of grijpstangen in badkamers, tot het verzekeren dat zij een permanente verblijfplaats kunnen vinden in deze gemeenschappen; wij willen dat iedereen die hulp nodig heeft om onafhankelijk van familieleden of zorginstellingen te kunnen leven, herinneringen kan creëren zonder zich zorgen te hoeven maken over invaliditeitsvoorzieningen.

Het Grootslag een woningcorporatie die zich richt op het bieden van kwalitatief goede en betaalbare woningen, nu en in de toekomst. Onze drie doelstellingen weerspiegelen dit: wij stellen het belang van onze huurders voorop; spelen in op hun behoeften door hen te helpen bij het vinden van geschikte huur- of koopwoningen tegen een aanvaardbare prijs; mensen hebben het recht om comfortabel te wonen in mooie huizen met een prettige woonomgeving!

De 3 kernwaarden

Het Grootslag heeft drie kernwaarden, die hen ondersteunen bij het verwezenlijken van hun doelen en ambities. De mensen bij woningstichting het Grootslag werken samen op basis van gelijkwaardigheid en wederkerigheid. Wat ze van henzelf verwachten, vragen ze ook van anderen. Van het zetten van die eerste stap naar het creëren van een situatie waarin iedereen de kans krijgt om zijn beste inspanningen te leveren!

Betrokken

Wij zijn bezorgd over ons milieu en wat wij daarmee doen. Wij leven mee met de gemeenschap om ons heen, leven mee wanneer zij door anderen zijn benadeeld, of helpen een handje waar nodig. Het is belangrijk dat mensen weten wat zij van ons kunnen verwachten, zodat hun verwachtingen op elkaar zijn afgestemd – deze zullen duidelijk worden door goed naar hen te luisteren!

Benaderbaar

U kunt altijd contact met ons opnemen en wij zullen altijd een persoonlijke benadering van uw situatie hanteren. Wij zijn ruimdenkende mensen die goed luisteren voordat ze onze ideeën uitleggen in duidelijke taal die zelfs de jongste kinderen begrijpen!

Betrouwbaar

Onze daden zijn onze verantwoordelijkheid en we zullen altijd eerlijk zijn over de keuzes die we maken. Vertrouwen is de basis voor een duurzame relatie, dus u kunt erop vertrouwen dat wij uw beloften nakomen of ons houden aan regels die vanaf het begin zijn vastgesteld.

Als tegenprestatie vraagt het Grootslag dat u als huurder zich ook zal gedragen als een goed Huurder, zodat u bijdraagt aan een fijne leefomgeving voor uzelf en anderen. Niemand houdt van overlast en met als gevolg soms ontruimingen door overlast. Een prettige leefomgeving voor bewoners van huurwoningen van het Grootslag is ook erg belangrijk voor de woningstichting.

Meer informatie over Woningstichting het Grootslag vindt u op https://www.wst-hetgrootslag.nl.