de Zaligheden

Telefoon: (0497) 51 78 35 https://www.wsz.nl [email protected]

woningstichting de zaligheden

Woningstichting de Zaligheden

Als we op zoek zijn naar een huis, wat is dan echt belangrijk voor ons? Een plek waar je je veilig en prettig voelt. Waar dat ook mag zijn – in de stad of buiten de stad; naast de deur met je buren of een uur rijden met het openbaar vervoer. Het maakt niet uit, zolang het maar past binnen ons budget en dicht genoeg bij het werk is, maar ver genoeg van lawaaiige wegen! Woningstichting de Zaligheden begrijpt deze behoefte maar al te goed: Wij hebben betaalbare woningen in en rondom Eersel die wachten op nieuwe bewoners zoals u!

Woningstichting de Zaligheden weet hoe moeilijk het tegenwoordig kan zijn om een huis te vinden… Een huis vinden betekent ervoor zorgen dat alles perfect past bij uw wensen – locatie, prijsklasse, veiligheid, enz. – en hoewel er tegenwoordig veel op het spel staat bij het zoeken naar huisvestingsmogelijkheden moet men realistisch zijn. Maar al te vaak horen we dat mensen al jaren op zoek zijn naar een huis, maar gewoon niet het juiste kunnen vinden, of zelfs helemaal geen huis vinden wegens de schaarste in het aanbod van woningen! Nou – waarom probeert u onze huizen niet eens?

Huizen in en rond Eersel liggen op steenworp afstand van waar alles gebeurt: het stadscentrum en diverse andere buursteden zoals Breda en Tilburg. Er is altijd wel iets te beleven in de buurt, dus als thuiszitten echt niet je ding is, dan is er altijd wel iets anders om je bezig te houden. Of het nu een cafétrip is met vrienden of gewoon genieten van de schoonheid van de natuur langs de lokale bossen; hoe dan ook, er is nooit een saai moment!

Woningstichting de Zaligheden heeft meer dan 3.500 woningen te huur

De woningcorporatie van gemeente De Kempen zet zich al jaren in voor voldoende betaalbare en duurzame woningen in de regio. Daarnaast is de Zaligheden, misschien wel de grootste verhuurder uit de regio. Ze bouwen nieuwe woningen met oog voor energiezuinigheid, waarvoor ze eerder zijn uitgeroepen tot een van de meest duurzame bedrijven van heel Nederland! Dit betekent dat u zich het hele jaar geen zorgen hoeft te maken over uw stookkosten, maar kunt genieten van warmere zomers en koudere winters terwijl u tegelijkertijd energie bespaart en ook nog eens huurt bij de duurzaamste woningcorporatie van Nederland!

Woningstichting de Zaligheden weet hoe belangrijk het is om je thuis te voelen, waar je ook woont, en daarom hebben ze een scala aan woningen die geschikt zijn voor elke smaak. Heeft u liever een klassiek bakstenen huis met een ouderwetse uitstraling – geen probleem, die hebben we. Of houdt u van moderne architectuur? Dan passen onze vele nieuwbouwwoningen misschien wel perfect bij uw wensen. Hoe dan ook, woningbouwvereniging de Zaligheden heeft voor iedereen iets bijzonders klaarstaan!

Neem vandaag nog contact met woningstichting de Zaligheden op om meer te weten te komen over onze mooie woningmogelijkheden in Eersel of buiten de stad!

Voor meer informatie over woningstichting de Zaligheden, surft u naar de website https://www.wsz.nl.