Beter Wonen

Telefoon: (0546) 54 64 64 https://www.beterwonen.nl [email protected]

beter wonen almelo

Beter Wonen

Beter Wonen is een woningcorporatie die al meer dan 100 jaar actief is. Zij zijn in 1914 begonnen met het verhuren van woningen en staan nu voor u als toekomstige huurder klaar! U kunt van ons verwachten:

– Dat wij betrokken, zichtbaar en toegankelijk zullen zijn

– Altijd betrouwbaar handelen door te doen wat we zeggen

– Taken met felheid op ons nemen om dingen snel gedaan te krijgen

– Realistisch zijn over de omvang van de werkzaamheden die nodig zijn voor uw nieuwe huurwoning of appartement; ‘makkelijk te vinden zijn als er iets mis gaat.

Beter Wonen is de aanbieder van sociale huurwoningen in Almelo.

De missie van Beter Wonen is om huurders trots te maken. Wij werken samen met bewoners, gemeenten en partners in de wijk voor goede woningen die iedereen kan betalen!

Een nieuwe ondernemingsstrategie

Beter Wonen heeft haar bedrijfsstrategie voor 2019 bepaald. Het afgelopen jaar hebben ze gewerkt aan het samenstellen van een nieuw plan voor hun bedrijf dat hen zal helpen hun doelen in de komende drie jaar te bereiken. Ze hebben ideeën verzameld van zowel binnen als buiten Beter Wonen – inclusief medewerkers zoals jij!

Wonen in Almelo!

Samenleven, als gemeenschap, doe je met de mensen om je heen. Dit betekent dat de belangen van Beter Wonen en diverse andere organisaties op één lijn liggen als het gaat om het nemen van zakelijke beslissingen zoals “Bouwen aan Trotsvolle Gemeenschappen”. Onlangs hebben we bijvoorbeeld binnen onze eigen organisatie gesprekken gevoerd met professionals die actief werken aan de opbouw van hun buurt of wijk. In partnerdialoogsessies verwoordden deze mensen wensen en behoeften die zij uit verschillende delen van de stad zien komen en bespraken zij hoe anderen zien wat Beter Wonen op dit moment beter kan doen.

Stichting Huurdersplatform Beter Wonen

De medewerkers van Beter Wonen zijn met de verzamelde informatie aan de slag gegaan. Zij hebben deelgenomen aan beide dialogen en hebben via deze verschillende methoden hun kennis en ervaring kunnen inbrengen bij het opstellen van een ondernemingsstrategie voor de toekomstige groei van de onderneming.

Met steun van organisaties in de stad, onze partners in buurten en wijken, maar bovenal huurders zelf hebben we een brede basis gelegd voor de strategische koers van Beter Wonen in de komende jaren. Dit proces heeft geleid tot een spannende nieuwe bedrijfsstrategie: Trots Wonen In Almelo! Het beleid vindt u onderaan deze pagina met aanvullende informatie over zowel missie, visie als wat er onder valt.

Beter Wonen heeft een succesvol plan kunnen maken waarmee ze verder kunnen met hun bedrijfsdoelstellingen en kunnen voldoen aan alle regelgeving die voor hen ligt.

Wil je meer weten over Beter Wonen of de beschikbare woningen, Kijk op hun website of neem gerust contact op met de woningcorporatie.