Bergopwaarts

Dunantweg 10 5751 CB Deurne

Telefoon: (0493) 32 73 00 https://www.bergopwaarts.nl [email protected]

Bergopwaarts

Woningbouwvereniging Bergopwaarts ontwikkelt zich tot een woningcorporatie die kwalitatief hoogwaardige, betaalbare woningen aanbiedt en een uitstekende reputatie heeft op het gebied van efficiency. Het bedrijf blijft proactief bij ontwikkelingskansen door snel te reageren om deze zo snel mogelijk te kunnen benutten. Ben je op zoek naar een woning in Gemeente Deurne, Gemeente Helmond of in deze omgeving? Dan kan Woningbouwvereniging Bergopwaarts u zeker helpen.

Wat kunt u verwachten van Bergopwaarts

Uw eigendom is uw thuis. Het moet met zorg en respect worden behandeld, wat er ook gebeurt! Wij hopen u door het proces van het huren van een nieuwe woning van begin tot eind te begeleiden – wij zijn er voor u bij elke stap!

Wij maken het onze prioriteit om ervoor te zorgen dat elke huurder alle informatie heeft die hij nodig heeft over zijn woonruimte wanneer hij verhuist. We willen dat hij zich zeker genoeg voelt om er te gaan wonen zonder er later spijt van te krijgen.

Wat vragen ze van u?

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat u op tijd uw aanvraag indient en uw wensen kenbaar maakt. En zorgt u er alstublieft voor dat wij alle informatie hebben die nodig is voor een soepele aanvraagprocedure. Indien er zich tussen de contacten met onze medewerkers wijzigingen of problemen voordoen, neem dan onmiddellijk contact op met hun vertegenwoordigers!

En wat doen we samen?

Samen streven we naar een goede en prettige samenwerking. Aan de balie en in onze omgeving, maar ook in de communicatie met elkaar via telefoon of e-mail. Alle uitingen van agressie worden niet geaccepteerd – verbaal of fysiek; alcohol, verdovende middelen, drugs zullen leiden tot geen vruchtbare samenwerking hier bij Bergopwaarts. Deze plek is veilig dus u kunt ook komen!

Inschrijven bij Bergopwaarts

Iedere volwassene die in aanmerking komt om in Nederland te wonen, kan zich gratis inschrijven als potentiële huurder bij Woningbouwvereniging Bergopwaarts. Inschrijving geldt alleen voor sociale huurwoningen binnen het werkgebied van Bergopwaarts, waardoor de beschikbaarheid beperkt kan zijn, afhankelijk van andere criteria die worden gesteld bij het adverteren van woningen.

Reageren op Sociale Huurwoningen

Om in aanmerking te komen de loting van een woning, moet u reageren op een woning via hun huuraanbod. Hier komen elke week op donderdag sociale huurwoningen vrij.

Sociale woningen die beschikbaar komen, worden wekelijks op donderdag geadverteerd via het huuraanbod dat ‘sociale huurwoningen’ aanbiedt. Om een van deze woningen te winnen en in aanmerking te komen voor dit loterijsysteem, selecteert u gewoon de gewenste woningen uit de lijst die wordt aangeboden door de afdeling sociale huur van Woningnet. Die zullen vervolgens een interne loting verrichten onder alle geïnteresseerden, waarbij “voorrang” wordt gegeven aan leden van kwetsbare groepen, waaronder vluchtelingen/asielzoekers (due diligence-controles zijn vooraf van toepassing).